×
×
Hledat
×
Košík
{{cart.itemsCount}} Ks za {{cart.currency}} s DPH
{{cart.sumWithoutVAT}} {{cart.currency}} bez DPH
hmotnost {{cart.weight}} Kg
Přejít do košíku
{{product['nazev']}} {{product['cart_price']}}
Přejít do košíku

Jsme český hobby e-shop a největší internetové železářství, kde je zákazník na 1. místě!

Slovo majitelů firmy Ferospoj, s. r. o.

"Máme ambici vybudovat nejsilnější český hobby market, který bude mít dostatečně širokou nabídku pro kutily, řemeslníky i firmy v různých průmyslových odvětvích. O pozici jedničky usilujeme zejména na úrovni online obchodu, byť nakupovat u nás můžete i "klasicky". Bez kvalitních zaměstnanců se nám naše cíle splnit nepovede. Proto hledáme právě Tebe - nadšence do "budování", pracanta, který chce růst společně s námi. Budeme se snažit o to, aby Tě práce u nás vždy naplňovala a abys byl za dobrou práci dobře ohodnocen."

Pavel Pilný a Petr Maršík

Naše usměvavé referentky pečují o zákazníky z eshopu, ale i na prodejně v Českých Budějovicích

Skladníci expedují e-shopové objednávky, přijímají zboží, vydávají osobní odběry a obsluhují zákazníky

 

IT, marketing a obchod zajišťují chod e-shopu, rozšiřování sortimentu a rozvoj služeb pro zákazníky

U nás se ti bude líbit, pokud...

  • chceš pracovat v mladém kolektivu na plný úvazek
  • chceš pracovat pro jedničku ve svém oboru (největší online železářství v ČR)
  • chceš pracovat ve stabilní firmě s více než 10 letou historií
  • je pro tebe zákazník na prvním místě
  • bydlíš v ČB nebo blízkém okolí
  • nemáš negativní vztah k prodávanému sortimentu
  • umíš uživatelsky pracovat na počítači
  • chceš pracovat v moderní rostoucí firmě
  • nechceš pracovat o víkendech, svátcích ani v noci
  • umíš zabrat, když se nahromadí více práce v jarní sezóně a nenecháš nás v tom

Máme, co nabídnout

VOLNÁ pracovní místa  

Expediční pracovník e-shopu

Do našeho týmu hledáme novou posilu do oddělení expedice. Člověka, který zvládne připravovat objednávky z e-shopu, balit zboží, přijímat zboží a práci na počítači spojenou s expedicí. Hledáme mladého člověka, který se nebojí nových výzev, má rád dynamické prostředí a chce společně s námi budovat firmu, poskytující svým zákazníkům nejkvalitnější možnou službu, o které si budou zákazníci sami říkat! 

V rámci výběrového řízení nabízíme tzv. den otevřených dveří, pro lepší představu o pracovním kolektivu, náplni práce a pracovním prostředí. Neváhejte nás kontaktovat!

NÁPLŇ PRÁCE EXPEDIČNÍHO PRACOVNÍKA U NÁS:

Připravovat zakázky

Dostaneš elektronickou čtečku, která tě bude navigovat po skladě na pozici, kde najdeš zboží. Zboží budeš připravovat do zakázek. Veškeré zboží se skenuje a je důležité umět správně počítat množství. Nemůžeš zákazníkovi poslat jen 5 ks zemních vrutů, když si objednal 10 ks.

Balit zakázky

Balírny máme elektronické. Na tabletu se ukazují zakázky ve frontě. Vytiskne se ti papír, vyzvedneš zakázku, zkontroluješ správnost zboží a všechno naskenuješ a pečlivě uložíš do kartonové krabice nebo na paletu. Následně ti vyjede automaticky štítek přepravce a pokračuješ balením další zakázky.

Zaskladňovat zboží

Dostaneš elektronickou čtečku, která tě bude navigovat, kam na skladě umístit zboží. Zboží budeš skenovat a umisťovat do policových regálů. U nás nejsou žádné vysokozdvižné vozíky - většina zboží je v krabičkách (spojovací materiál), část zboží pro venkovní sklad jsou relativně lehké věci, s kterými se snadno manipuluje. Náš sklad je plně elektronický. Důležitá je pečlivost a ukládání zboží na místo, kam říká systém.

Vydávat osobní odběry

Budeš v kontaktu se zákazníkem na naší prodejně. Zákazníci k nám chodí vyzvedávat své e-shopové zakázky. Musíš být komunikativní a prozákaznický. Budeš vydávat zákazníkům jejich zakázky.

Příjem zboží

Součástí náplně práce je i příjem zboží. Budeš přebírat paletové i balíkové zásilky od přepravců a zboží přijímat na sklad. Příjem má k dispozici počítač, který zobrazuje seznam zboží. Veškeré zboží se umisťuje do zakázek nebo na policový vozík a elektronicky se jeho pozice potvrzuje. Při příjmu zboží je důležitá znalost sortimentu, protože ho budeš polepovat našimi kódy.

Obsluha zákazníků na prodejně

Na prodejnu chodí i zákazníci, řemeslníci, kutilové nakoupit. Hlavně spojovací materiál, stavební chemii a ruční nářadí. Budeš je obsluhovat - opět s elektronickou čtečkou - a skenovat zboží, které si vyberou. Následně jim zboží připravíš a vydáš, jakmile budou mít zakázku zaplacenou na pokladně.

Požadujeme:

  • pracovitost - máme kouřové pauzy, ale jinak makáme
  • pečlivost - připravit zákazníkovi místo 500 ks vrutů jen 250 ks vrutů je problém
  • fyzickou zdatnost - nemáme těžká břemena, ale za den pár krabiček šroubků člověk nanosí
  • ŘP skupiny B - občas vyzvedáváme zboží po ČB
  • běžnou znalost PC - máme vlastní systém, je třeba něco vytisknout, zadat, uložit, ale programátor být nemusíš

 

Bude se ti u nás líbit, pokud...

  • chceš pracovat jen od pondělí do pátku, mít volné víkendy, svátky a nepracovat žádnou noční ani odpolední po 17:00
  • nemáš negativní vztah k našemu sortimentu - spojovací materiál, šroubky, vruty, hmoždinky,...
  • chceš pracovat s mladými lidmi v prostředí, kde není dusno, ale přátelská atmosféra
  • chceš pracovat pro jedničku oboru v kategorii internetová železářství a máš ambici podílet se na budování TOP hobby e-shopu v ČR!
  • máš rád jistotu, kterou nabízíme už více než 10 let naší existence
  • máš na prvním místě v práci spokojenost zákazníka
  • umíš zabrat, když se nahromadí více práce v jarní sezóně a nenecháš nás v tom

 

Pracovní doba, datum nástupu, benefity

  • nástup IHNED na HPP
  • smlouva na dobu určitou 6 měsíců, následně dle domluvy, všichni HPP jsou na dobu neurčitou
  • jednosměnný provoz od pondělí do pátka (orientačně 6:00 - 14:30 ranní, 8:30 - 17:00 odpolední), týdenní střídání
  • nástupní mzda 25 000 Kč hrubého + 5 000 Kč osobní ohodnocení
  • mzda po zkušební době 3 měsíců: 25 000 Kč hrubého + 10 000 Kč osobní ohodnocení
  • stravenkový paušál do čisté mzdy - 137 Kč za 1 stravenku (cca 1800 Kč čistého/měs.)
  • zaměstnanecké slevy na veškerý prodávaný sortiment - za nákupku
  • 4 týdny dovolené + dovolená navíc z přesčasů
  • příspěvek na dopravu 1500 Kč při vzdálenosti bydliště od ČB nad kilometráž
  • volné vstupy do plaveckého bazénu ČB - firemní čip, neomezené; příspěvky na wellness, sauny atd.
  • možnost zápůjček firemních vozidel - káry, dodávky, referentská vozidla,...
  • firemní bowling a letní grill párty na účet firmy

 

Životopisy a motivační dopisy posílejte na kariera@obchodprodilnu.cz

 

Markeťák/markeťačka v eshopu - copywriting, psaní popisů, článků

Do českobudějovického eshopu ObchodProDílnu.cz hledáme brigádníky na dlouhodobou spolupráci, kteří mají výbornou znalost českého jazyka a budou schopni psát popisy produktů, vkládat fotografie, formátovat text, provádět drobné úpravy fotek.

Brigádníci budou mít možnost dlouhodobě si osvojit základy dalších online marketingových disciplín - SEO, Heureka, Zbozi, PPC, email marketing dle jejich zájmu a aktivity.

V existujícím týmu jsou převážně studenti SŠ/VŠ, kteří do práce docházejí dle svých časových možností několik dní týdně, je možná domluva i na práci z home-office po zaškolení a získání důvěry.

Není nutná znalost našeho sortimentu, ale je vítaný zájem se sortiment naučit. Výhodu má zájemce, který se v našem sortimentu alespoň okrajově orientuje nebo je to přímo "kutil".

Jsme mladý kolektiv, který buduje moderní český hobby market a naším hlavním motem je maximální spokojenost zákazníka. Tak se neváhej do této party přihlásit!

Pokud máte o brigádu zájem, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail kariéra, naleznete na webu.

Máme co nabídnout:

  • práci v mladém/dynamickém kolektivu a rychle rostoucí společnosti
  • získání dovedností práce v e-shopu a sortimentu pro řemeslníky, kutily
  • příležitost k osobnímu růstu
  • stabilní zázemí rostoucí společnosti
  • zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment - spojovací materiál, ploty...
  • firemní teambuildingy - letní grilovačka, bowlingy
  • možnost práce home-office
  • možnost flexibilní docházky - dle domluvy
  • růst hodinové sazby po zaškolení a kvality práce
  • Co požadujeme:
  • týmového ducha, nadšení a ambici dělat práci co nejkvalitněji, k zajištění maximální spokojenosti našich zákazníků
  • dochvilnost
  • spolehlivost
  • schopnost rychle se učit nové věci
  • loajalitu
  • výbornou znalost českého jazyka
  • zájem o online marketing, copywriting, psaní textu
  • chuť učit se náš sortiment
  • pracovní doba lze přizpůsobit, vyžadujeme min. 10 hod./týd., dny lze rozložit, vše na základě domluvy po zaslání životopisu

Životopisy a motivační dopisy posílejte na kariera@obchodprodilnu.cz

 

OBSAZENÁ PRACOVNÍ MÍSTA

PROGRAMÁTOR PHP (neurčitá doba HPP, externě ŽL atd.) - momentálně obsazeno

Karel a jeho klucí z IT potřebují posílit. Hledáme PHPkaře, který nám pomůže dotahovat projekty do konce. Nebráníme se spolupráci na hlavní pracovní úvazek nebo externě. Systém si píšeme sami a máme ambici stát se rohlíkem v segmentu online železářství. Sídlíme v ČB, jsme fajn parta. Pojďme se nezávazně potkat a probrat možnosti třeba i u piva :)

Máme co nabídnout:

  • práci v mladém/dynamickém kolektivu a rychle rostoucí společnosti
  • získání dovedností a vědomostí v oboru železářství, kutilství, sortimentu pro řemeslníky (ideální, pokud stavíš nebo plánuješ stavět)
  • příležitost k osobnímu růstu - kurzy, čtvrtkony, vše je možné
  • práci na HPP, ŽL, dle domluvy a časových možností, ideálně na dobu neurčitou - jsme stabilní společnost s projekty na X let dopředu 
  • odměny, prémie a motivační příspěvky za dokončení projektů
  • stabilní zázemí rostoucí společnosti
  • stravenkový paušál
  • zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment - spojovací materiál, ploty...
  • 4 týdny dovolené + náhradní placené volno za přesčasové hodiny
  • firemní teambuildingy - letní grilovačka, bowlingy a další akce
  • příspěvek na dopravu pro dojíždějící mimo České Budějovice
  • čip do bazénu - volné vstupy na plavecký stadion
  • pro zájemce firemní kurzy anglického jazyka
  • benefitům jsme otevření

 

Co požadujeme:

  • týmového ducha, nadšení a ambici dělat práci co nejkvalitněji, k zajištění maximální spokojenosti našich zákazníků
  • znalost PHP jazyka, schopnost samostatné práce a práce v týmu
  • schopnost zorientovat se v našem zdrojáku
  • pečlivost při práci
  • schopnost rychle se učit nové věci
  • loajalitu

Životopisy a motivační dopisy posílejte na kariera@obchodprodilnu.cz

 

Referent/ka zákaznické péče - BRIGÁDA např. při VŠ - momentálně obsazeno

Největší internetové železářství v ČR má volné pracovní místo na pozici referent/ka zákaznické péče. Hledáte brigádu, kde je možný kariérní růst? Moderní e-shop s prodejnou v ČB je tu pro Vás! Možnost práce při VŠ nebo rodičovské dovolené.

Informace o pracovním místě

Jako Specialista zákaznické péče budete zodpovědní za poskytování vynikajícího zákaznického servisu našim zákazníkům. Vaším úkolem na této pozici bude:

● vyřizovat objednávky, reklamace a vratky
● pracovat s pokladnou (nákupy na prodejně)
● řešit stížnosti a poskytovat odpovědi na dotazy zákazníků
● spolupracovat s ostatními odděleními

Jsme jeden tým, který má za cíl stát se nejsilnějším českým hobby marketem, kde je zákazník na 1. místě a VY toho můžete být součástí! Pokud chcete brigádu, která má smysl a chcete si z ní něco odnést, tak hledáme právě Vás.

Požadujeme

● minimálně středoškolské vzdělání, pozice je vhodná i pro studenty VŠ
● pečlivost, pracovitost, dochvilnost, spolehlivost, perfektní znalost ČJ
● příjemné vystupování, komunikativnost po telefonu
● odolnost vůči stresu a časovému presu
● předchozí zkušenosti s komunikací s lidmi výhodou
● týmového ducha

Nabízíme
● benefity: kafe, půjčení dodávky, zboží za nákupku aj.
● po škole možnost nastoupit na HPP
● pracovní doba dle domluvy
● stabilní brigáda
● mladý kolektiv

Jak se k nám dostanete?

Disponujeme kancelářemi a prodejnou v Českých Budějovicích na adrese: Hraniční 2256. Nutno podotknout, že v areálu je bezproblémové parkování a kousek od areálu je zastávka MHD "Hraniční" (linka 6).

Prohlédněte si náš Facebook, Instagram nebo stránku Kariéra na webu www.obchodprodilnu.cz a přijďte si s námi nezávazně sednout.

Těšíme se na Vaše CV na e-mail: kariera@obchodprodilnu.cz!

 

Asistentka vedení (1/2 HPP - uzavřeno)

Do našeho týmu hledáme novou posilu na prodejnu/kancelář do rostoucího e-shopu na poloviční úvazek s výhledem rozšíření spolupráce při vzájemné spokojenosti. Člověka, kterému nedělá problém komunikace s lidmi i v případě, kdy je hovor nepříjemný. Člověka, který v době sezóny svým nasazením podpoří tým. Člověka, jehož cílem bude vykonávat kvalitní službu uspokojující potřeby koncového zákazníka.

Máme co nabídnout:

  • práci v mladém/dynamickém kolektivu a rychle rostoucí společnosti
  • získání dovedností práce v e-shopu a sortimentu pro řemeslníky, kutily
  • příležitost k osobnímu růstu
  • práci na HPP + flexibilní odchody/příchody do práce po zkušební lhůtě
  • pracovní doba pondělí až pátek (7:30 - 12:00, 12:30 - 17:00, v sezónně dle potřeby)
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • stabilní zázemí rostoucí společnosti na internetovém trhu
  • stravenkový paušál
  • zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment - spojovací materiál, ploty...
  • 4 týdny dovolené
  • dovolená navíc za přesčasové hodiny
  • firemní teambuildingy - letní grilovačka, bowlingy
  • příspěvek na dopravu pro dojíždějící mimo České Budějovice
  • čip do bazénu - volné vstupy na plavecký stadion
  • pro zájemce firemní kurzy anglického jazyka

 

Náplň práce:

  • komunikace se zákazníky (telefonická při řešení e-shopových objednávek)
  • řešení zákaznických dotazů (e-mail, pevná,...)
  • řešení reklamací
  • drobné objednávání zboží
  • obsluha zákazníků na prodejně (práce s pokladnou)
  • agenda spojená se zaměstnanci
  • řešení ODD, SOOS, zápočty, přeplatky, smlouvy
  • kontrola plateb, správa vozového parku (známky, servis,...)

 

Co požadujeme:

  • týmového ducha, nadšení a ambici dělat práci co nejkvalitněji, k zajištění maximální spokojenosti našich zákazníků
  • minimálně SŠ vzdělání v ČR
  • pozice je vhodná pro absolventy VŠ, rodičovská, příp. při studiu VŠ
  • reprezentativní vystupování a prozákaznickou komunikaci
  • dochvilnost
  • spolehlivost
  • rychlost a pečlivost při práci
  • schopnost rychle se učit nové věci
  • loajalitu
  • zkušenost s komunikací se zákazníky není povinná, ale uvítáme ji

Životopisy a motivační dopisy posílejte na kariera@obchodprodilnu.cz

 

Obchodní referentka (HPP) s potenciálem vedoucí zákaznické péče

Rychle rostoucí český online hobby market ObchodProDílnu hledá do 15ti členného týmu posilu na pozici obchodní referent/ka. Člověka aktivního, který bude nadšeně společně s námi budovat v Českých Budějovicích hobbymarket pro naše zákazníky. Možnost kariérního růstu (zástupce vedoucí obchodního oddělení) a výhledově možnost vedení projektů, obchodu a příprava na pozici vedoucí zákaznické péče. Už jsme něco dokázali - jsme největší eshop v kategorii železářství v ČR a chceme společně s Vámi dokázat mnohem víc!

Máme co nabídnout:

  • práci v mladém/dynamickém kolektivu a rychle rostoucí společnosti
  • získání dovedností práce v e-shopu a sortimentu pro řemeslníky, kutily
  • příležitost k osobnímu růstu
  • práci na HPP + flexibilní odchody/příchody do práce po zkušební lhůtě
  • pracovní doba pondělí až pátek (7:30 - 16:00, 8:30 - 17:00, v sezónně dle potřeby)
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • stabilní zázemí rostoucí společnosti na internetovém trhu
  • stravenkový paušál
  • zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment - spojovací materiál, ploty...
  • 4 týdny dovolené
  • dovolená navíc za přesčasové hodiny
  • firemní teambuildingy - letní grilovačka, bowlingy
  • příspěvek na dopravu pro dojíždějící mimo České Budějovice
  • čip do bazénu - volné vstupy na plavecký stadion
  • pro zájemce firemní kurzy anglického jazyka
  • motivující ohodnocení dle zkušeností a schopností + odměny za výkon

 

Náplň práce:

  • komunikace se zákazníky (telefonická při řešení e-shopových objednávek)
  • řešení zákaznických dotazů (e-mail, pevná,...)
  • zakládání objednávek
  • řešení reklamací
  • kontrola přijatých a expedovaných objednávek
  • sledování denní expedice
  • drobné objednávání zboží
  • obsluha zákazníků na prodejně (práce s pokladnou)
  • drobná administrativa
  • po zaškolení - nabídky, poptávky 

Co požadujeme:

  • týmového ducha, nadšení a ambici dělat práci co nejkvalitněji, k zajištění maximální spokojenosti našich zákazníků
  • minimálně SŠ vzdělání v ČR
  • reprezentativní vystupování a prozákaznickou komunikaci
  • 1 - 3 roky zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • zkušenost s komunikací se zákazníky není povinná, ale uvítáme ji
  • znalost sortimentu výhodou
  • zkušenost s vedením menšího týmu výhodou
  • dochvilnost
  • spolehlivost
  • rychlost a pečlivost při práci
  • schopnost rychle se učit nové věci
  • loajalitu
  • zkušenost s komunikací se zákazníky není povinná, ale uvítáme ji

Životopisy a motivační dopisy posílejte na kariera@obchodprodilnu.cz